BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 18, 2008

SORRY

Erm..SORRY to all my lover friends,i know ytr i suddenly off my handphone to make ur guys to waorry about me,i vry apologise here..i just got something can't understood n suddenly got so many thing happen in my life now..tat's y i just wanna off my handphone to think wat i nid n wat i wan only..Finalising i'll Ok jor..Thanks guys always beside me & support me when i so down tat time..Act sometime not i don't wan share out my prob,is sometime i don't knw how to tell your's my prob..i really hope when i can't tahan adi ur can beside me n accompany me only..tat's is enught..


I'LL SO SORRY

9 comments:

Bryant said...

I always treat u so bad... but not means tat i dun care bout u oh... I very understand ur situation... Coz sometime i also like tat... But nvm... coz although u din said it out... there is a person always noe ur needs... GOD... Just bring ur problem to HIM... and u will found ur way... Maybe i dun noe wat can help... but i will never leave u... support u all the time... Gambadeh oh.. And i hate u... Blek... haha...

沈亮君 said...

勝和說得對,我們應該學習跟神溝通,以禱告的方式全心將憂煩交托給主。求主讓我們的思考時時刻刻都邁向正面。

如果你真得太難過時,不妨找個值得信任的好友傾訴,別將不好的情緒憋在心里頭。

祝:主內喜樂 ^_^

LiGhT said...

有种事情是无法改变的就是“过去”
既然都发生了,那么就拿起勇气去应对,
我们往往无法选择我们的开始,但我们有权去改变我们的未来及对事情的态度,试着把事情看开些,或把你的心放宽敞些,或许你就找得到出路了。。
昨天的失败并不意味着你的明天也会如此
输掉全世界都好,但不能输掉勇气。。毕竟你也不是孤军一人,你还有我们。。。

加油!

ewoon said...

我会..永远都会!你应该懂我在说什么吧。我们对彼此的承诺, 只怕你一时的失落弄得你都把我们全都忘了。是时候要学习敞开了,没有什么事做不到的。每次都只会说我,那你自己呢?事情一直憋在心里会很辛苦的,而且会弄出大病来。不要怕别人会怎样看你,大胆地把事情说出来啊。就算没人会了解你帮你,就算全世界都会放弃你。你知道我们,上帝都不会。无论未来的路会有多难多狭窄。我们都不会!懂吗?

sansan said...

To all my friends here..i vry THANKS ur to support me n encourage me..i will stay with GOD 4ever de..i very happy your's wont leave me alone..i also don't knw how to say jor la..anywhere THANKS x1000000.....

sansan said...

To sapo WOon...
我当然知道你在说什么啊,我也没有忘记我门的承诺,我永远都不会忘记!!可能我真的只会说你,不会说自己吧!!有时我真的很想告诉你我的事情,但是每次都开不了口,只好放在心里!!我真的很对不起!!说真的,把全部的不开心事放在心里,真的很不好受,很辛苦!!有好几次我真的很想放弃你们了,但是到最后我都没有这样做,因为如果我真的这样做,到最后我会后悔!!因为你们在我心目中真的很重要!!谢谢你!!

LiGhT said...

yer..both of you veli geli la

sansan said...

To Robin ooi
bleh bleh..where got geli o..i mention de is HEART 6 la..hmmp...dun simply say geli la...bleh bleh...

沈亮君 said...

你還真幸福,有依雯還有“布萊恩”和“羅賓”兩名帥哥那么關愛妳,還真令人羨慕....總之,“凡事都要尋求神”,與您共勉之 ^_^