BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 16, 2008

以前

好久没有写Blog了....无端端我看到某人的Blog,他的Blog,其实我以前已经看过了,但是不知道为什么我在看回时,让我想回很多以前的日子,"开心的,不开心的,一起流泪.一起玩,一起吃喝玩乐的日子"其实我已经离开一个地方都有一段时间了,不知道他们好不好呢...从我离开他时候,我就感觉不到他的存在,一直到现在...其实我心里面都有一件事,我是放不下的,所以我选择放弃他了,对不起...不是你选择放弃我,而是我先放弃你了...我现在只会逃避所有关于你们的事情...这件事我只说给两个人听,听了他们意见后,我真的有Try过放下这件事,但是为什么我还是放不下呢?当我说起他,我真的越说越气...要怎么办呢...

3 comments:

LiGhT said...

hei..everything iS over and will have a brand new begining, if you dont mind you can come into the new heart and start it all over again, i will try all the best to help you out, dont give up so easy, everyone been through failure, i know is not easy for you lately, but i really sincerely here tO offer my help, we can get through all these together, we nvr give up on you, i hope you can change your minD and let us help you...stay strong!

with love
H6

Jenjen said...

my dear...
久的事就让他过去吧,往前面看,别想太多。。
别担心我们会一直陪伴着你的。。
别放弃!!
有什么事可以找我谈谈哦,别放在心里。。

静奕永远支持你啊!!
每天会放你在我祷告里面!!

加油, 你一定能的, 相信自己
神会于你同在

CooLkEe said...

ya every thing is change..
and cant explain..
but i belive tat deep into heart
everything is still same..
still care .and still love each other..
i always remind myself dont look back..dont care is happy things or sad cant look back..
but im human i still will miss the happy monent..wat i can do is..keep it into my heart deeply..
i know no one will stop their step and wait and glow together..they only will give support..

跌过,伤过,痛过..经历过了这一些些才
发现到原来是因为我之前抓紧的是人..
当我告诉耶稣我愿意交托给他,试着放手的时候,发现到神用超自然的方试带我从困在很久里圈圈里走出来..我自由了..
近来所发生的东西都是神在破碎你..
你可以走出来的..我相信你爱耶稣..
记得..不再回头..
加油,真的很希望我们可以很开心出来喝茶谈谈小组的状况..
期待着..